Halkla İlişkiler ve Etik Anlayışı

 

                                                   

Güven stratejilerine dayalı halkla ilişkiler çalışmaları, açıklığı ve şeffaf olmayı grektirir. Halkla ilişkiler program ve uygulamarı süreklilik arz ettiği için ilgili çevrelere güven duygusu veren dürüstlük ilkesini başat ilke olrak kabul eder. Kamuoyunu yönlendirmeyi değil, bilgilendirmeyi öncelleyen halkla ilişkiler,  saygınlığı ve inanadırıcılığı koruyabilmesi için dürüstlük ilkesine kesinlikle uymak zorundadır.

Kuruluşun açıklanması sakıncalı görülen çok özel sırları dışında hiçbirşey kamuoyundan saklanmamalılıdır.Kamuoyunu yanıltıcı, şaşırtıcı, kandırıcı, tutarsız, gizli kapaklı politika ve eylemlerden kaçınmak kuruluşa karşı güveni artırıcı bir özellik taşır. Kuruluşun uzun vadede başarısının onurlu çalışma, güvenilirlik dürüstlük kavramlarına uymaktan geçtiğini unutmamak gerekmektedir.

Meryem arslan

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: