Marka ve Tüketici İlişkileri bilgiARENA//10’da Tartışılıyor

BİLGİ İşletme-Ekonomi Kulübü ile BİLGİ Kariyer Gelişim Merkezi işbirliğiyle düzenlenen bilgiARENA//10, “Markalaşma, Algı Yönetimi, Marka-Tüketici İlişkisi” teması kapsamında farklı sektörlerden önde gelen firmaları 17-19 Mart 2010 tarihleri arasında Dolapdere Kampüsü’nde buluşturdu.

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen bilgiARENA//10 atölye çalışmaları, söyleşiler ve vaka çalışmaları eşliğinde Arçelik, Microsoft, Turkcell, Sabancı, Adidas, Garanti Bankası, Coca Cola, Microsoft, T-box, Kodalfa ve Inditex gibi sektörün önde gelen firmalarının temsilcilerini bir araya getirdi. Üç gün süren etkinliklerde sinemada ve moda sektöründe marka yaratmaktan, marka güvenilirliği, tüketici ilişkileri ve kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin marka üzerindeki etkilerine kadar farklı konularda söyleşiler gerçekleşti.

Meryem Arslan

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: