“Finansal Kriz”, sonrası ve iletişim

“Global finansal kriz” herkesin dilinde. Bitti mi, artçı şoklar mı olacak, Yunanistan’ın başına gelen başka ülkelerin de başına gelecek mi? Bunlar gibi bir dizi sorunun cevabı henüz kesin değil. Kesin olan, iş dünyasının kayda değer bir değişim geçirmekte olduğu. Ancak değişen, değişmekte olan sadece iş dünyası değil. Henüz tam olarak hissedilmese de, ağırlıkla tüketimde odaklanan gündelik yaşam değişiyor, daha da değişecek. 

İş dünyasına ve şirketlere dönersek ve moda tabirle “yeni normal”e bakarsak, çok da elle tutulur bir değişim ve dönüşümden söz edilebileceğini düşünmüyorum. Sosyal medya ve araçlarına doğru hızlı ve biraz da “herkesin var bizim de olsun” mantığıyla yürütülen harekat dışında yeni, taze bakış açıları, yeni ve daha adil bir iş yapma biçimi henüz ortada yok. Eski bakış açıları ile kullanılan yeni araçlardan ne çıkar, birşey çıkar mı, izleyip göreceğiz. Elbette daha kesin konuşmak için erken. Yaşanan ve çok sayıda kurumun ve kişinin hayatını son derece olumsuz etkileyen koşulların şokundan henüz çıkılamadı, biraz zaman gerekiyor. İşte bu noktada iletişim disiplinine ve iletişim uzmanlarına da görev düşüyor. İş dünyasına ve kurumlara yeni bakış açıları sunabilmek, üzerinde düşüneceğimiz öncelikli konulardan biri olmalı.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: