Üniversite Kariyerden yeni bir iş ve staj imkanı

UniversiteKariyer
Mayıs – Ekim Yurtdışı Eğitim Danışmanı – Dönemsel

Yurtdışı Eğitim Danışmanı görev tanımı ;

Öğrencilere, istedikleri eğitimler doğrultusunda, en uygun eğitim alternatiflerinin sunulması,

Öğrencilere, ülke – şehir seçimi, okul – konaklama seçimi, okul kaydı, vize prosedürleri ve vize başvurusu, yurtdışına çıkış prosedürleri, okul ve konaklamaya varış bilgileri, eğitim süresince destek hizmetleri verilmesi,

Çalışılan okul ve kurumlardaki öğrencilerin durumlarının takip edilmesi,

Çalışılan okul ve kurumlarla ilgili yenilikleri takip etmek,

Sektörel gelişmeleri ve yenilikleri takip ederek kurum gelişimine katkıda sağlamak,

Web sitesi güncellemeleri

Genel Nitelikler ;

İletişim bilgisi gelişmiş, diksiyonu düzgün,

İnsan ilişkilerinde başarılı, sabırlı, ikna kabiliyeti yüksek,

Tercihen Yurtdışı Eğitim alanında tecrübeli veya Yurtdışı Eğitim programlarına katılmış,

Devam zorunluluğu olmayan Yüksekokul veya Üniversite öğrencisi

MS Office, Word ve Excel programlarına hakim,

İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,

İkna kabiliyeti yüksek,

Yeniliklere açık,

Takım Çalışmasına yatkın,

İlgilenen adayların, fotoğraflı CV’lerini başvurmak istedikleri pozisyonla birlikte info@universitekariyer.com adresine YURTDIŞI EĞİTİM DANIŞMANI başlığı ile göndermeleri

veya

İlgilenen kişilerin bu ilana online başvuru yapmalarını rica ederiz.

Part time iş, Staj, Kariyer portalı

http://www.universitekariyer.com

Meryem Arslan

Bir Cevap Yazın

