Basın Kokteylleri

Medya ile ilişkileri yakınlaştırmak amacıyla düzenlenen basın kokteylleri, kurumun ve yöneticilerin hoş, sıcak bir ortamda medya görevlilerine tanıtılması, ilişkilerin pekiştirilmesi fırsatını sağlar. Basın kokteylleri, basın toplantısının hemen ardından verilebileceği gibi basın toplantısından bağımsız olarak da düzenlenebilir. Basın kokteyli, göreve yeni atanan bir yönetici, bir yıldönümü, kutlama, bir açılış, yeni ürün ya da hizmet tanıtımı gibi amaçlarla düzenlenebilir. Basın kokteyllerinin düzenlenmesinde de, basın toplantısında olduğu gibi bazı ön hazırlıkların yapılması, medya görevlilerinin yazılı ve sözlü olarak davet edilmesi gerekir.

Kaynak:NotOku

Meryem Arslan

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: