Toplumculuktan Bireyciliğe…

Geçenlerde okuduğum bir yazıda halkla ilişkiler sektörün de bazı kavramların değiştiği  söyleniyordu. Haklılık payının fazla olduğunu düşünüyorum. Halkla ilişkiler profesyonelleri çok iyi bilirlerki “hedef kitle” yi belirlemek ve bu kitleye göre stratejiler geliştirmek bir işin başarılı olması yönünde en öncül ve vazgeçilemeyecek altın kuralıdır. Bu kavram zaman geçtikçe kişiye özelleştiriliyor, “hedef kitle” yerini “hedef birey”e mi bırakıyor…? İşler biraz karmaşıklaştı sanırım,bu durum daha fazla yaratıcılık daha fazla beyin fırtınası daha fazla kişi bilgigisi gerektiriyor. Türkiyenin toplumcu bir ülke olduğunu söyleyenler, artık bireyci bir düşünce yapısını benimsemek gerekiğini söyleyebilirler mi?

Gelelim öğretilenlere,üniversiteler bu durumu göz önünde bulunduracaklar mıdır? Eğitmenler bu değişimden memnun olur mu, müfredatın içinde “hedef birey” kavramının yer alması zaman alır mı? Bir gün içinde beğenilerin ihtiyaçların ve düşüncelerin değiştiği ve sosyal medyanın büyük bir hakimiyetinin  olduğu bir yaşamda bireyleri takip edebilmek kolay olacak mıdır? Sorulaaarr sorular,bu soruların ve daha birçoklarının cevabını vermek zor değil fakat biraz alengirli sanrım…

Hoş dur “hedef kitle” hoş geldin  geç kaldın “hedef birey”…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: