İş Hayatım!

Yaklaşık 3 hafta önce bir şirketle iş görüşmesi yapmıştım. Şirket patronun halkla ilişkilerle ilgili hiçbir düşüncesinin olmadığına dair görüşlerine yer vermiştim. İnanmayacaksınız ama ben bahsettiğim şirkette işe başladım. Bu gün tam 16. günümdeyim. İlk başta ne yapacağım konusunda bir tedirginlik yaşadım. Çünkü şirkette PR ile ilgili yapılmış herhangi bir çalışma söz konusu değildi. Daha önce katalog ve antetli kağıt çalışmaları yapılmış. Şirketin iyi bir ajansa ihtiyacı var. Umuyorum ki iyi bir ajansla anlaşıp yolumuza devam ederiz.

İşe hayatına başlayınca bir çok eksiğiniz olcak. Örn, basın bülteni yazmak, basın davet vs eliniz ayağınıza dolanabilir. Eski yazdığınız basın bültenlerini yeniden gözden geçirip ona uyarlayarak bir basın bülteni yazmaya çalışırsınız. Zamanla onlara ihtiyacınız kalmayacaktır. Herkes gibi bizler de işimizi bu şekilde yavaş yavaş öğreneceğiz. Sabırlı olmak lazım.

Ayrıca bir çok promosyoncu ile görüşüp yılbaşı için ajanda, kalem vs basımı için siparişler verdik. Onların iç tasarımlarını belirledik. Yakında basımı yapılacak. Halkla İlişkiler adına ajanslarla görüşmeler devam ediyor. Ajans görüşmeleri beni çok heyecanlandırıyor. Çünkü üniversiteden hocamın ajansıyla anlaşma yapma ihtimalimiz var. Bu anlamda benim için inanılmaz bir heyecan.

Sizlerinde bu heyecanları yaşamanız dileği ile..

Sevgiler

Meryem Arslan

Bir Cevap Yazın

